Heej jag heter Sandra titta i bloggen gärna!!

Alla inlägg under april 2009

Av Sessan - 21 april 2009 12:59

Hej! det är Sessan.Förlåt för att jag  inte har skrivit på ett tag.Jag har varit lite upptagen.Mickis och jag har bestämt att jag ska skriva tre gånger på vår blogg innan Mickis får skriva.Jag kommer inte att skriva så mycket idag för att jag är försyld,men jag kommer att skrva fler gånger i den här veckan.Nu ska jag spela på en hemsida som heter:www.spelo.se eller på www.spela.se.Dom hemsidorna är ganska bra tycker jag.






 //Sessan//

Av Sessan - 12 april 2009 17:37

Jag(Mickis) och min farmor har varit på skansen.

Det fanns en jätte söt utter.

Den hoppade upp på en sten framför glaset och stälde sig på fötterna.

Han krafsade på glaset och gnällde.

Det finns också knubbsälar och gråsälar.

Det var en tjej som matade först gråsälarna med massa ströming.

Sen matade hon uttrana med gula kyklingar.

Jag tycker synd om dom.

Sen matade hon knubbsälarna med strömingsamma som med dom andra sälarna.Men jag stod så nära stängslet så när hon slängde en fisk väldigt nära

så skvätte det vatten i mitt hår.

Jag blev blöt.

Hejdå!



PS.Sessan skriver inte så ofta men jag kan försöka att övertala henne.




















Av Sessan - 9 april 2009 21:37

Ni undrar kanske varför titeln är ``AAAAAAHHHHH!!!`` det är bara för att

``jag``(Mickis) och sessans' mamma sa att hon skulle vila (men somnade).

Sessan och jag satt vid bordet och gjorde påskpyssel.När klockan var fem i fem skulle vi väcka henne.Sessan kom på att vi skulle skrika så hon vaknar.

Och det gjorde vi.Jag skrek:Good morning,good morning!

Sessan skrek:Tjena mamma!

Då sa mamma:AAAAHHHH!!! INTE NNNUUUU!!!!

Men sen gick hon upp i allafall.


PS.Jag sriver mer nästa gong!Jag kanske skriver lite fattigt men jag är inte det i värkligheten.


Av Sessan - 9 april 2009 15:09

Nu har vi precis fått vår blogg.

Vi går på Dansskola och vi har snart uppvisning .

Vi går på kindhals.Det är skitkul.

Det är påsklov nu och snart är det påskafton.

Då fyller min morfar år.Han fyller 70.

På långfredan kommer mina syskon som bor hos sin pappa.

Inte min pappa för vi har inte samma.Men vi har samma mamma.

Tjadå!Vi måste gå nu.

ses snart igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är min favoreit mat?
 Pankaka
 Pizza
 Hamburgare
 Taco
 korv m.bröd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards