Heej jag heter Sandra titta i bloggen gärna!!

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Sessan - 28 februari 2010 14:00

    hej! Idag så kommer min morfar hit! lite onödigt för min familj ska åka till mormor och morfar på torsdag.det ska bli så könt med sportlov! Jag ska till Tranås och där har jag inte varit på ett halv år. Det är så fint där.Tranås är en jätte liten stan. Det finns bara en gata med alla afärrer. Den heter "storgatan". Det är nog den största gatan i Tranås. Jag trifs där. Det var nog det sista skrivandet för i dag eller så skriver jag lite till på kvällen.jag kommer skriva vad som händer på sportlovet till på torstag.För på lov så kan man vara uppe så länge man vill tycker jag i allafall.




                                                  

       





           SES SNART!           //SESSAN//

                  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är min favoreit mat?
 Pankaka
 Pizza
 Hamburgare
 Taco
 korv m.bröd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards